Her türlü kremi kullandım kızımın altı artık kanıyordu o kadar kötü bir durumdaydı ki sürekli ağlıyordu ya bu kaç kere de yani götürdüm doktora krem falan verdiler böyle iyileşiyor gibi yapıyordu sonra yine aynı başa dönüyorduk yine tamamen geçmedi ben şu anda vazelin kullanıyorum çok şükür kanamaları durdu yaraları da iyileşmeye başladı kızım birazcık rahat etti