UykuyaHasret_ ben bephantol baby kullanıyorum poposu hafif kizarikken sürüyorum geçiriyor ama ileri seviye pişikleri maalesef travazolle hametolu birleştirince geçiriyor oda sadece 1 kere başımıza geldi ama sürekli pişik oluyorsa mutlaka bir sebebi olmalı ya derisi çok hassas ya altı nemlı ıslak kalıyor kapatırken belki kullandığınız ıslak mendil de dokunuyor olabilir ya bez altında çok kaliyo yada yediği bişey dokunuyor siz emziriyorsaniz acı yerseniz ondan da bebeğe pişik yapiyor bilginiz olsun pişigin altındaki nedeni bulursanız daha iyi olur aslında sizin için