Minigim38 ya elbette bir çok çözüm denemişsinizdir ama reddetme sebebini düşündünüz mü acaba? Mesela kaşık çatal sevmiyor olabilir. Siz yedirmeye çalışıyorsanız kendi yemesine fırsat verebilirsiniz. Farklı sunumlar falan denedininiz mi. Sizi çok iyi anlıyorum 2 sene iştahsızlıkla uğraştım. 2 yaşında 10.150 gramdı, geçen gün 2,5 yaş kontrolü vardı 10.550 çıktı. 2 yaşına kadar mama ağırlıklı beslendi. Mamayı ve emziği bıraktıktan sonra seçici yemeye başladı. İki ay önce balık yağına başladık onun etkisi mi bilmiyorum ama 2 aydır baya iştahlı. Yine her şeyi yiyor diyemem ama 3 öğün doyana kadar yiyor. Mesela yoğurtla tanışalı da iki ay oldu öncesinde ağzına sürmezdi tadını bilmezdi. Ben çok yöntem denedim. Parklarda yedirdim oyun alanlarında yedirdim komşu çocuklarını çağırdım onlarla yedirdim 2 sene uğraştım. Haşlanmış yumurta yemezdi mesela sarısı ezip kuymağa karıştırıp fark ettirmeden verdim. İyi bir şey değil ama beyazını ketçapa bandırıp yedirdim. Abur cubur vermedim. Meyveyle açlığını bastırmasına izin vermedim. Çocuk aç gezdikçe daha çok aç gezmeye alışıyormuş bu gerçekten doğru. Ne zamanki doymayı öğrendi işte iki aydır yiyor maşallah diyim. Sizinki de yemeye başlar umarım valla yemeyen çocukla uğraşmak çok zor insanın psikolojisi bozuluyor