kekdj ben şehir hastanesine gittim detaylı araştırma yapıldı ilk teshis de yatis yapıldı 13 tüp kan aldılar, kan gazı aldılar herseyimiz temizdi şükür sonra gözünde sorun oluşturdu mu diye bakildi, kalbine bakildi birkaç şeye daha bakilmistı daha sonra emar çekildi her 3 ayda bir egg çekiliyor. Genetik testi de yaptırdık cok sukur genetikte değilmiş 6 aylıkken geçirdi nöbeti sonrası çok şükür iyiye gitti şuan diğer hafta tam 2 yaşına girecek ilaç bırakacağız doz azaltımına geçtik. Kayserideyseniz dokturumuzdan çok memnunum tavsiye edebilirim