Prenses2525 3,5 yıllık evliyim ilk sene hep stres yapıyordum kendime üzülüyordum ağlıyordum çok kafama takıyordum baktım olan bana oluyor onlar aynı devam ediyor bende şimdi laf sokmalarına izin vermiyorum direk ses tonumu yükselterek cevap veriyorum şuna mesela yine ağzından kaçırıyor lafları bende hiç önemsemiyorum yokmuş Gibi davranıyorum daha çok zoruna gidiyor hem bende keyif alıyorum böyle yok sayınca hiç düşünmüyorum da yok şu lafları söyledi diye çünkü eleştirdikleri şeyler bende yok eşimle daha mutluyuz ben önemsemeyince o daha çok destek oluyor sanki