Prenses2525 Eşimin yaninda cok sesizler ağızları var dilleri yok esim yokken de herseyimi eleştiriler beğenmezler beni sizce bunlara ne yapmalı nasil davranmaliyim esim bunlari boyle bilmiyor cunku onun yaninda cok sesizler
SukranUras Prenses2525 mesela o gün konuştukları şeyi eşin yanınıza geldiğinde biliyo musun annen bana bugün böyle böyle dedi de anlat hani gülerek ama şikayet eder gibi değil 😁
Nil595959 Prenses2525 o zaman sende seni eleştirdikleri konuya benzer bi konu aç eşinin yanında. Sonra da annen de böyle diyo tarzında sok lafını. En temizi ses kaydı. Allahtan öyle görümcem eltim yok tek cocuk benimki. Ama ben olsam ses kaydı yapardım. Kaç oldu böyle yapıyolar senin yanında herkes sus pus de al bunlar sen yokken olanlar de dinlet.
fatmasef Prenses2525 aynı dert bendede var eşimle tek kavga sebebim ailesi o kadar çok sinsiler ki allah diyorum başks bişey diyemiyorum rabbim bildiği gibi yapsın
Ahseninannesii @Prenses2525 herkes kendine yakışanı yapar onların karakteri bozuk demekki sen sadece eşin varken onların yaptıklarını yüzlerine vur yeter bence 👍
Mervehicip @Prenses2525 AA benimkileri anlatmışsın resmen 😂 ben yanlarında söylüyorum eşim gelince az önce beni yerden yere vuruyodunuz diye eveleyip geveliyolar eşim anladı artık Allah'tan daha bişey diyemiyolar
Prenses2525 Mervehicip biz o kadar seviyeye gelmedik ben çok muhatap olmayın yuzgoz olmayın diyorum ama onlar çok arsiz ve gamsizlar
Mervehicip @Prenses2525 canım zaten hepsi aynı muhatap olmasan da öyleler en güzeli cidden sana ne diyolarsa eşinin yanında gülerek anlat emin ol gevelerler ağızlarında eninde sonunda anlar zaten
Prenses2525 Nil595959 sukur ki yok keske benimde görümce yada kaynana olmasaydı ikusindednde nefret ediyorum nefret etmeyim dedikce temiz duygularla yskladiyorum bu patavatsız kıllarını gorfukcede dertlrniyirum
Prenses2525 fatmasef çok zor bir şey iş sinsilerle mücadele etmek Allah önce hayirlarindan sonrada serlerinden korusun inşallah
fatmasef Prenses2525 amin canım sende takma biliyorum zor ama kendimizi boşa yıpratıyoruz olan bize oluyor kötü yine kötü
Bicirik900615 Prenses2525 canım benimkilerde öyle İnan hiç umursamıyorum yok sayıyorum onları o kadar gıcık oluyorlar ki bende keyif alıyorum 😌
Prenses2525 Bicirik900615 nasil yapiyosun mesela dedikleri sözler icine dert olmuyor mu ben hemen icerliyorum bide cok hassas duygusalim
Duhamm-91 Prenses2525 ses kaydı yap de böyle böyle artık yeter ben böyle bi tavır görmek için evlenmedim de ya bişey de yada ben artık görüşmek istemiyorum de gerçekten kötülerse tabi