gizemvatansever ayy bende aynı durumdaydım 4 ay oldu doğum yapalı 1 aydır saçım çok dökülmeye başladı omuzlardımda kestirdim rahat ettim açıkçası dökülmeside azaldı saçımın baya uzundu gebeliğim boyunca hiç kestirmedim belimin aşasındaydı hiç acımadım valla kızım her saçımı tuttuğunda elinde saçlarım oluyor du onun için kestirdim zaten ağzına girer görmen diye 🙈