gizemvatansever Hanımlar selam, Doğum yapalı 4 ay oldu neredeyse 1 aydır avuç avuç saçlarım dökülüyor. Sizde durumlar nasıl? Nasıl bala çıkabildiniz? :(
berna52 gizemvatansever aynısı asla saçımı açık bırakamıyorum, bana da 4 ay oldu doğum yapalı, saçımın yan tarafları o kadar açıldı ki. Kel kalıcam sanki. Ne zaman durur bu.
BendedeYok gizemvatansever aynısı benimde başıma gelmişti d vitamini damla kullanarak toparladım saçlarımı hemen
gizemvatansever berna52 İnanın bilmiyorum, doktorum normal olduğunu söyledi ama kafamda benimde saç kalmadı zaten ince telliydim hepten incecik oldu
gzplt 3 ay oldu bende de durum aynı ben çözüm bulamadım ve bu olayı bir şarkıyla açıklıyorummm Yerlerdeee saçlar heryerdeee saç var 🫠
gizemvatansever gzplt sadece yerlerde mi ya 😂 bizim kızın elleri hep saç nerden geliyor o kadar anlayamıyorum 😭😂
gizemvatansever BendedeYok normal hap mı / Damla mı aldınız yoksa kan testi yaptırıp doktor mu önerdi? 🫶🏼
Bebislerhakkinda BendedeYok benim de d vit düşük acaba ondan mı dökülüyor bebegim 1yas çünkü emzirmeden dolayi değil ve kan dgerlerim normal
vecihi Çok şey denedim. Ama en iyi geleni evde kendi yaptığım su. Biberiye ve karanfilli su yapıyorum. Azalttı çok şükür. Şampuanıma da biraz çam terabentin yağı koyarım.