Biz sakaryadayız tepelere kar yağıyor bugün, merkezde de kar soğuğu vardı resmen. Kızımın kışlıklarını çıkardım, yazlıkları daha kaldırmadım buranın havası dengesiz her an 30 dereceleri de görebiliriz tekrar 😂 ama çarşamba akşamından beri doğalgaz da açık