Meri-Mel 2 bebeğimide küvezdeyken kaybettim ilk bebeğim küçük doğdu 25 gün savaşdı enfeksiyondan vefat etti ama 2. Bebeğim 3 kilo doğdu 37 haftalık doğdu nefes alamıyor dediler ama doğar doğmaz dr kucağında almış bizimkilere götürmüş göstermiş ben bile narkozda bebeğim sesini duydum hiç unutmuyorum bebeğim ağlıyormuş ne bi morarma ne başka bişe eşim ambulansla yanında diğer hastaneye gitmiş bütün yol boyunca ağlamış soruyorum size ciğeri gelişmeyen kendi başına nefes alamayan bebek o kadar ağlarmı ağlıyor beslenmek istiyor bebek dr ihmali çoktu kordon boynuna dolandığı halde drm görmedi kalp atışları 50 şere sık sık düştüğü halde beni eve yollamıştı dr kendi rızamla gittim doğuma girdim alel acele kaşla göz arasında bütün evrak ve nstleri almışlar ben doğumdayken herşeyi yok ettiler benim güzel kızım mavi gözlü boncuğum 5. Günü bi anda kötülendi haberi geldi gittim o an tek aklımda kalan kuvez dr bana bi abin olarak sana tavsiyem gelme içeri onu böyle görme aklında böyle kalmasın. Şuan o kadar pişmanım ki gidip görmediğime ne yaptılar benim çocuğuma orda 40 dk müdahale ettik dedi yasakmış ona rağmen yapmışlar ortalık berbatmış ne oldu orda ne yapıldı girmediğim için o kadar pişmanım ki ihmaller silsilesi zatten ard arda şuan bunları duyunca benim kızımda kurban edildi eminim zamanında adana metro hastanesi çocuk mezarı derlerdi de inanmazdım yaşadım gördüm hakkımda ahımda öbür dünyaya bebeğime kıyamadık diye otopsi yaptırmadık eşim hastaneyi yıktı ama ne fayda benim güzel kızım melek oldu ablasının yanında bu zalim dünyaya artık dayanamıyorum..