lidokain Aman aman
afrakevser Güzel gerçekten benim de hoşuma gitti isim
selmaaltn severim
selmaaltn güzel ve eskimiyecek isim bence
YumukluSucurtaa 🥰🥰
selmaaltn bence cok guzel ısım😀
Gul-42 Sağol canım🥰
selmaaltn çok güzel 🥰
uykusuzanne__ ☺️
selmaaltn Öykü ismindeki öğrencilerimi hep çok sevmişimdir. Hem akıllı hem güzeller.
ppzeynep Aynen canım çok hoş bi isim🥰