selmaaltn Kızlar eşimle hep isim arıyorduk Öykü ismine denk geldik eşim beğendi ama karakteri nasıl yansıtır bilmiyorum isim karakteri etkiler diyorlar ya hani o şekilde sizlerde öykü olan var mı nasıl biri ve sizde de isim güzel mi🙂
ikipamukannesi Benim kızımın adı 🥰çok tatlı oluyor öyküler kendi kızımdan biliyorum😊ayrıca akıllı, uyumlu, cana yakın, biraz inatçı olurlar
Derya0655 selmaaltn çok güzel isim. Kuzenim kızına koydu yıllar önce. Genç bi kız şimdi. Çok sakin uslu akıllı. Gerçekten öykü gibi ☺️
lidokain selmaaltn isim güzel ama bir tane öykü var komşumun kızı tüm olumsuz ozellikler toplanms sanki