301123_ ah bu hale nasıl geldik acaba. Başka hastanedeki yoğunbakım doktorlarından görüş alın epikrizinizle gidip aklınıza yatan olursa sevk ettirin. Ama lütfen solunum sıkıntısı olan bşr bebeği çıkarmayın. Oğlum çok iyi bir yoğunbakım süreci geçirdi ne beyin kanaması ne engeksiyon ne ciddi bir solunum sıkıntısı olmadı. Entübe bile kalmadı sayılır doğduğu geceden sabaha kadar entübeydi sadece ama oksijensiz kalmış beyni zedelenmiş bu tarafını da düşünün lütfen