Bebeğiniz anne kokusu alarak uyumak istiyor olabilir beşiğe koyduğunuzda uyanmasının en büyük sebebi bence bu olabilir yanınıza alarak uyutmayı deneyin memede elbet uykuya dalacaktır kokunuzu alarak çünkü daha çok küçücük yavrum inşallah düzelecektir kolik bir bebek değilse daha da erken düzelecektir inşallah sadece sabırlı olmanız gerekiyor. Benim kızım şuan 4 ay 1 haftalık kolik bir bebekti şuan şükürler olsun iyiyiz gaz sancıları uyku sıkıntısı ve desteksiz bebek büyütmek ilk anneliğim inanın ciddi anlamda yıprandık bende eşimde artık ne yapacağımızı şaşırmış durumdaydık sabahlara kadar ağlama krizleri uyumuyor gözünü aynı sizin kızçe gibi bir gram kırpmıyordu ve ağlama eşliğinde ne yapacağımızı şaşırıyorduk artık çocuk ağlıyor ben ağlıyorum o derece 😊 ama 3.aydan sonra rahata erdik ve biz çok çabalar sarf ettik rutinler oluşturduk bebekler rutini sever diye beslenme oyun aktivite masaj banyo vs herşeyi denedik nafile en son doktorumuzu değiştirdik durumu bütünüyle hocamıza aktardık sağolsun bize bayağı desteği oldu yanınızda uyutun kokunuzu almak istiyor olabilir dedi öyle denedim ve cidden işe yaradı emzirdikten sonra beşiğine bıraktığım an anne yanı park yatak kullanıyorum bu arada ona rağmen uyanıyordu şuan eşimle bu durumdan dolayı ayrı yatıyoruz ama yapacak birşey yok 😀 birde öyle deneyin inşallah faydası olacaktır 🙏🏻🙏🏻