İyi geceler uyku sorunu ile yine baş başayız artık gerçekten kafayı yiyecek gibi oluyorum yaklaşık 1 hafta oldu nerdeyse kızım asla geceleri uyumuyor yarım saat dahi de olsa uyumuyor daha kendisi 2 aylık oldu ilk zamanlar geceleri çok güzel uyuyan bir bebeğim vardı son 1 haftadır uyku düzenini oluşturmaya çalışıyorum bilerek akşam 6-7-8 arası uyutmuyorum oyalıyorum belki uyumaz da 9-10 gibi uykuya dalar artık hayır kızlar asla ama asla uyumuyor o saatte kalkıyor ve sabah ezanına kadar uyumuyor gözler açık öyle tavana bakıyor ağlamıyor da arada bir ağlıyor sadece şu an bunu yazarken bile yine gözler açık bana bakıyor öyle rutin haline getirdi resmen ne kadar uğraşsam olmuyor meme de uyutuyorum, gürültülü müzikler açıyorum, ben nini söylüyorum belki sesimi duyar alır da rahatlar diye göğsüme koyuyorum beşiği hafifçe salıyorum her yolu deniyorum 2 dakika uyuya kalsa kendisi gözlerini açıyor ve asla uyumuyor taa ki sabah olana kadar nasıl ezan okunuyor uykuya dalıyor ve gündüz de uykudan zor uyandırıyorum gece uyumaz gündüz uyur oldu uykusuzluktan zombi gibi dolaşıyorum evde 1 haftadır gündüz o uyurken uykumu almak istiyorum ama 4 yaşında bir oğlum var 2 saat ya uykumu alıyorum ya almıyorum uyanıyor oda kahvaltı istiyor ilgi istiyor gündüz ev işi yemek o derken kızım uyanıyor zaten bu düzen böyle mi devam edecek anlamıyorum atak haftası mı ne bu kafayı yiyeceğim yakında az kaldı sanırım 🥲