alpinannesi__ huzurlubebek annemler Erzurum’da şuan oradayım kar yağdı bugün ee mecbur yanıyor petekler ❄️ Biz bayburttayız ekimin başından beri yanıyor bizim evim kuzey cephe ee birde çocuk olunca mecbur bizde ekimin başında yanar bir de Haziran’ın ortalarında söner
SuMisalii huzurlubebek vallahi bende aynısını diyorum haftaya doğumum çok az kaldı bir an önce kızımın da benim de iyileşmem lazım nasıl olacak bilmiyorum.
[silindi] SuMisalii instagramda hastalanmayancocuk diye bşr sayfa var ordan kürlere bakın isterseniz. Sarımsaklı vs güzel kürler yapıyor kadın ve gerçekten doğal ve yararlı. Hem kızın hem kendin için denemelisin. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
amazontuba huzurlubebek istanbuldayım büyükçekmece de 2 haftadır açık petekler 🥲 bebşimizi küçük ve biraz kansızlığı var üşüyo minnoşum
huzurlubebek amazontuba ayyy o zaman iyi yapmışsın canım ben de şimdi açarım büyük ihtimalle en azından geceleri açarım canım bundan sonra
tospikannesi_ huzurlubebek aynen şuan 23.5 derece tam ideal uyku için gündüz de 24-25 arası daha buz gibi olmadı ama kasım ayında bence açarız artık
Ftsyckk huzurlubebek İstanbuldayım bende dün açtım. Normalde kasım sonuna kadar açmayıp idare ediyorduk ama artık çocuk olunca mecbur. Evler soğudu 🥶
gamze28y huzurlubebek sivastayım sitede merkezı doğalgaz sistemi var ıkı gecedir eksilere düştüğü için açıyorlar🥲