huzurlubebek Ev biraz serin aciyim ki bilemedim acaba bunalir miyiz ama serin gibi de 🤷🏻♀️ Ankara’dan sevgilerle 🤩
SuMisalii huzurlubebek Ankara’nın ilçesindeyiz bu akşam üstü açtık artık ev serinledi zaten kızım da bende hastayız mecbur kaldık.
Merid-1798 SevimliHayaletCasper helal olsun o zaman bende Balıkesir deyim ama asla kısakollu oturacak bir hava bulamıyorum 😅 uzun kollularla oturuyoruz doğalgazı açalım mı diye de düşünmedik değil 😅
nzlvlkn tospikannesi_ bursadayim ben açtım 😂yatak odam arkada kalıyor akşamları soğuk oluyor o yüzden açtım soğuk bu sene baya iyi geliyor belli etti kendini😂
tospikannesi_ huzurlubebek aynen şuan 23.5 derece tam ideal uyku için gündüz de 24-25 arası daha buz gibi olmadı ama kasım ayında bence açarız artık
huzurlubebek SevimliHayaletCasper direnenlerden misin canım yoksa 😅🤣 hava mi iyi yoksa SevimliHayaletCasper
gulsene1998 huzurlubebek evet erzuruma kar yağdı bizde donuyoruz niyet ettik açmamaya😂elektrikli ısıtıcı işimizi görüyor
papatyaebru huzurlubebek bizim ısınma sistemimiz klima ama daha sıcak moda geçirmedim hala sıcak bunaltıyor beni Mersin bu arada
huzurlubebek SuMisalii bizde öyle on gun çektik inanki geçiyor gibi oluyor yeniden başlıyor öyle bir illet
Hilldnzz huzurlubebek aydın daha kalorifer açacak kadar soğumadı ama sabahları soğuk oluyor ben biraz evin soğu kırılsın diye klima açıyorum Banyo yaptırırken falan
SuMisalii huzurlubebek vallahi bende aynısını diyorum haftaya doğumum çok az kaldı bir an önce kızımın da benim de iyileşmem lazım nasıl olacak bilmiyorum.