happybaby61 Minigim38 bizimkisidr hiç sevmiyor sıcağı ve terliyor zaten 🙈ama uzun kollu bi şey giydirirıende canımdan can alıyor resmen sweatshirt felan zorla giydiriyorum yani düşün :)
Asil_T Minigim38 direkt uzun kollu zıbın mı giydiriyorsunuz yoksa askili zibin+uzun kollu zıbın+üstüne uyku tulumu seklinde mi
Smkyyyyyy Kuzey_Melis_Momm evet bende 2,5 tog almıştım bu gece giydirdim. Şimdi çıkardım sırtı soğuk yerdi acaba ondan mı inşallah hasta olmaz doğum terden şimdi stres oldum
Kuzey_Melis_Momm Smkyyyyyy olabilir çünkü tog değerinde ısı derecesi 20- 18 ve daha düşük ortamlarda kullanılacağı yazıyor normalde de kat kat gitmeyi sevmeyen bir çocuğunuz varsa daralmıştır
Smkyyyyyy Kuzey_Melis_Momm normalde terlemezdi ama doğalgaz da gece yanıyordu bilemedim artık Ocak ayında giyer ☺️
eylm1 happybaby61 biz kullanıyoruz, 23.5 derecelerde oluyor ev genelde. İçine sadece kısa kol zıbın giydiriyorum
someone123 Geçen hafta lcw’den %100 pamuklu 1.0 tog ve 1.6 tog tulum aldım polyester almayın pamuklu olanlarını alın o kadar yumuşak ki ve çok kaliteli geçen yıl da almıştık çok iyi çıktı
cokbilmismom someone123 bana foto atarmısiniz ya da link. Hep elyaflı gördüm. Öyle almak istemiyorum elyaf çok terletir ve sağlıklı değil zaten. Tamamen pamuk olanlarda başka markalarda bin beşyüz iki bin tl o kadar da vermek istemiyorum 1tlye kadar bütçe ayırdım
someone123 cokbilmismom şimdi inceledim dış yüzeyi %100 pamuk ama içi polyestermiş🫠 ama yine de yumuşacık. https://www.lcw.com/urun-o-4309537 https://www.lcw.com/urun-o-4335133
linosko1 happybaby61 ben lcw dan 1.6 tog olanını aldım terlemedi gece de kontrol ettim gayet sıcaktı sadece kısa kol zibin giydirmistim içine. Eğer cok soguk olursa da zibin+pijama alti giydiririm.
happybaby61 linosko1 link ayar mısın canım kuzuna alayım bende adaşlar sanırım benim kızımın adı Lina 🥰
pozitifanne06 happybaby61 luigi baby olan mi %100 pamuk diyor ben onu kullanıyorum memnunum sadece dikişleri ozensiz
buseselvi happybaby61 ben bunun erkek bebek için olanını aldım gayet iyi sıcak tutuyor ince uzun kollu zıbın ile giydiriyorum içine bir problem yaşamadım