happybaby61 Ben lcwden 1.6 tog aldım ince geldi banada ama orda başka bir anneyle sohbet etme şansım oldu çocuğu için 2,5 tog almış ama çok sıcakladığı için terden uyuyamıyormuş uyku kalitesini etkilediği için daha ince bir tulum baktığını söyledi o yüzden ben 2,5 almadım benim çocuğumda normalde çok terliyo çünkü ben doğalgazı açtım şimdilik kolsuz zıbınla giydiriyorum istanbulda havalar biraz daha soğusun uzun kol giydiricem umarım üşümüyodur evim 24 derece oluyo genelde