nupel47 Laden Anladım bizimkinden farklıymış o yüzden diğer evrelere gerek duymadılar sende kesin sen başlarsın hayırlı olsun şimdiden maaş konuşuldu mu ? Son sorum senden şahıs şirketi açman gerekiyor denıldı mı ?
Laden nupel47 maaş saatlik olarak yazıyordu ama inanın unuttum şuan 115 lira mıydı 118 lira mıydı öyle bir şeydi. Evet söylendi. Benim mali müşavir arkadaşım var. Açıkçası ona soracağım ayrı açmak mı şirketle açmak mı daha iyi diye. Henüz istemiyorlar zaten. Arkadaşımın dediğine göre hareket edeceğim
Avare101 Laden Anladım yüzümüzü göstermek sorun değil de ilerde bı sorun çıkmaz inşallah güvenilir bir yerdir bende başvuru yaptım mail geldi video istendi daha bilgisayar temin edemedim o yüzden videolu tanıtım yollayamadim
nupel47 Laden evet ilerisi için sizden isteyeceğiz en azından maaşından kesıntı olmasın diye ben birde yurt dışı olduğum için ilerleyın biraz sonra bu konu hakkında konuşuruz denıldı ama çok başvuru var baya hemde secılmek çok zor en çok da burda konuşulduktan sonra tavan yapmış resmen 🤓
Laden Avare101 firma sadece aracılık yapıyor sizin için. Tüm eğitimi hepsiburada veriyor zaten. Hepsiburada da malum bilinen bir platform. Güven konusunda şüpheniz olmasın. Çok tatlı eğitmenlerle ilerliyorsunuz. Güven konusunda en ufak bir tereddüt yaşamadım şahsen
Avare101 Laden bilgisayar temin edince göndereceğim videoyu birde kafamı kurcalayan şahıs şirketi konusu neden açmamız gerekiyor ilerde bir sorun olur mu karşımıza bir borç çıkar mı
Laden Avare101 şahıs şirketi konusunda henüz tam bilgili değilim. Dediğim gibi arkadaşıma danışacağım o konuyu ben. Anladığım kadarıyla sigorta olmadığı için isteniyor sanırım. Tamda emin değilim tabi
Avare101 Laden tamam çok teşekkür ederim bilgisayarım gelsin ondan sonra bende tereddütsüz başvurumu yapayım inşallah
fatma1795 Kızlar bende merak ediyorum, evden çalışmayı düşünüyorum size sorularım olacak: Sigorta neden yapılmıyor, hepsiburada bu pozisyonlar için neden iş ilanı vermiyorda bu aracı firma üzerinde işe alım gerçekleştiriyor
Laden fatma1795 soruların cevaplarını ben bilmiyorum açıkçası🫠 Ama şöyle bir mantık yürüttüm. Görüşmeyi hepsiburada için champs yapıyor. Gerekli kontrolleri ve adaylarla iletişimi kuruyor. Hepsiburada hemen eğitime başlıyor. Alım sürecinde bir adayla fazlaca görüşülüyor. Belki hepsiburada bu kısımla uğraşmak istemiyordur. Sadece hepsiburada değil birçok firmaya temsilci buluyorlar
Alya-Sena fatma1795 champs bir araci firma hepsiburada hepsijet gibi kurumsal firmalar zaman zaman araci firmalarla calisir belirli donemlerde araci firmalardan destek isterler. Aylik eleman almak yerine araci firmadan saatlik calisan eleman la calisiyorlar. He tabi kendileri bazen kurumsal tarafa yani kendi bunyelerine eleman aliyorlar benm kuzenim pandemjden beri orada calisiyor ama ofisden calisiyorlar home office cok nadir.
Laden nupel47 evet eğitimler bile kısaymış önceden mesela. Hepsiburada diyip geçmeyin kaç tane bölümü kaç tane iletişim kanalı var. Kargosu ayrı hepsipay i ayrı tedariği ayrı ohooo😂
nupel47 Laden amannnn yaa işleri bile çetrefilli ve şuan çok başvuru var ben sildim kafadan diğer arkadaşlara başarılar 😇
fatma1795 Şahıs şirketi kurup işe başlamamızda yasal olmayan bir durum yok dimi, sigortamızı kendimiz yatırmamız için mi bu şekilde yaptırıyorlar acaba
nupel47 fatma1795 ne gibi misalen ? Yasal olmayan ,aslında şahıs şirketi daha iyi maaşından kesıntı olmaz
Alya-Sena fatma1795 champs in sahis sirketi istemesinn nedenide sizjn adiniza devlete vergi stopaj oduyor haliyle sizden bir kesnti yapiliyor. Suan saatlik net ucret 108 tl kac saat calistiysan onu yatiriyorlar onda sorun yok ama sahis sirketi oldugu zaman uzerine 6 bin daha ekleniyor o kesnti maasina ekleniyor. Vergi v s sen oduyorsn. Insan kaynaklari cok daha detayli anlatr aslnda. birde kisa zaman calisan olarak gorunuyorsunz uzun sure calisan lardan acmayi istiyorlar yoksa onlarda ceza yiyiyor.