nupel47 ben video göndermedim benden istemediler. Benim kişisel gelişim, iletişim sertifikalarım var epey. Bir de daha önce müşteri temsilciliği yapmıştım. Direkt aradılar başvuru yapınca. Bilgisayarımın sürümünü falan gönderdim. Tekrar aradılar. Bir proje vardı ama yüz yüze 2 hafta eğitime gitmem gerekiyordu uzağa. Gözüm kesmedi onu kabul etmedim. Gerçi sonra iptal olmuş o proje. Daha sonra tekrar aramışlar ama ulaşamayıp mail atmışlar ben geri aradım. Hepsiburadayı söylediler kabul ederseniz eğitim bugün sizide dahil edelim dediler bende kabul ettim eğitime girdim hemen. Benimki bu şekilde oldu. Maille zaten sizden ne istediklerini söylüyorlar