lAmMelodi herkesin bünyesi bağışıklık sistemi aynı değildir, Allah korusun bir başkasının başına en kötüsü geldi diye senin de öyle olacak değil ki. Annemin en yakın arkadaşının başına geliyor hamilelikte, hiç bilmiyorum hpv nedir diyor hamilelik boyunca 4 5 kere yaktırmış öylelikle geçti gitti ne smear istediler ne hpv tipine bakıldı diyor. Şuan 50 yaşına yakın, uzun süredir düzenli smear veriyorum hep temiz çıkıyor dedi. Yani demek istediğim herkes bundan kanser olmuyor, vücuttan çıkmıyor diye de bişey yok olsa yine tekrar ederdi. Sonuçları kötü gelirdi bişeyler olurdu. Hiç int bakma canım. Bir kere başına gelmiş napalm hayatın tadını çıkar varsa da çaresi var Allah başka dert vermesin 🥰😘