papatyaebru benim bebeğim biraz tombik emeklemeye bile başlamadı, üşeniyor galiba biraz da 😄 biz de ilk başta örümcek aldık ama biz de fazla bindirmiyoz bindirsek bile az duruyor zaten kendi durmak istemiyor fazla, bir de zararlarını falan duyunca tedirgin oldum o yüzden sordum canım 🥰