1prensesannesi1 Benim çocuğumun da oyun arkadaşı yok hiç, TV alışkanlığı da yok. Öyle çok üzerine düşemiyorum da işlerimden dolayı. Ama sürekli sohbet ediyorum büyük biri var gibi. İşte o esnada ne yapıyorum, gün içinde ne yapmayı planlıyorum anlatıyorum sürekli ona. İkili, üçlü kelimelerimiz var 20 aylık şu an. Çocuktan çocuğa değişiyor bu durum biraz aslında. Arkadaşım çocuğuyla çok ilgili, kitaplar oyunlar vs sürekli çocuğuyla etkinlikler yapıyor, çocuk daha anne baba mama bebe ötesine geçmedi.