Kızlar bebeklerinizin konuşmasını ilerletmek için neler yapıyorsunuz ? Emzik etkiler mi? 18 aylık kızım. Anne, baba, mama,meme, dede, hala (Ala), teyze(Dise), buvv(su), Alala (Allah), İda(Eda), Aade(Ayşe), Ati(fatih), Aba (Abla). Kelimeleri bunlar ikili cümle yok. Ve bu kelimeleri de canı isterse söylüyor istemezse herşeyi ıh ıh diye parmağıyla gösteriyor. Doktor ekrana günde 1 saatten fazla bakmasjn dedi ama resmen TV kumandasyla yapışık geziyor. Kapatıyorum kumandayı saklıyorum açana kadar çığlık atıp ağlıyor. Yere yatıp yerlere vuruyor. Dr imkan barsa yarım gün kreşe ver dedi ama çok küçük ve şu an öyle bir imkanım malesef yok. Dr genelde 2 yaştan sonra akıcı konuşur dedi bu kelimeleri söyleceğinde de bazen net bazen de dilini kıvırıyor net çıkartmıyor veya dilini dışarıya çıkartarak söylüyor.Başka bir sorunumuz yok çok şükür sağlığı yerinde. 11 kilo 88 cm. Çok aşırı hareketli karşıma alıp konuşuyorum beraber oynamak istiyorum ama tek oynamak istiyor oyuncaklarını alınca ağlıyor sonra yine çığlık paylaşmak istemiyor. Kuşlar ne der diyorum cicik diyor tavuklar ne der diyorum kollarını tavuk gibi yapıp gıgı diyor. Kedi köpek ne der diyorum vavav diyor. Cırt cırt kitaptan aldım iki günde halletti yırtıp attı. Masal kitapları alıyorum okurken elimden alıp kaçıyor yırtıp atıyor. Ne yapacağım ben şaştım kaldım. Her fırsatta parka götürüyordum havalar soğudu. Komşu çocuğu vs de yok. Kafayı yicem artık 🥹