Sma iyi gecelerde bir katkı varr.. ayy hatırlamaj istemiyorum.. oğlum hep hipp mama içiyordu bi akşam bulamadım 4 aylıktı, sma iyi geceler içirdim, çocuk aptallaştı bişey oldu oğluma okadar korktuk ki eşimle.. o canlı hareketli oğlum gitmiş yerine sürekli sarhoş gibi uyuyan bebek gelmişti.. anında çöpe attık paketi.. bak hatırladım o günü sinirlendim.. birşey var onda içirmeyin iyi geceler yazan sma yı.. çocuk uyusun diye içine birşey koymuşlar yaa!!!