H12345 valla ben en son 36+4 de muayene olmuştum. 3650 demişti. 200 gram düştü şu ann 3450 demişti. Zamanını beklersek 4000 i geçer normal doğum yapamasın diye 38+2 de suni sancı ile doğum başlattı. En son kontrolden 2 hafta sonra doğum yapmama rağmen çocuk 3190 doğdu daha bide şişliği olduğu halde. Bebeğin kafası büyük olunca kilosu çok farklı çıkıyor. Bize en başından beri öyle diyordu kafası büyük kilosu biraz fazla çıkıyor diye öyle de oldu. Çok kilolu bi bebek değildi 😃