H12345 Kızlar bugün kontrol vardı boyunu demedi bende unuttum 26+6 olduk 1100gram dedi nasıl acaba ? (Herkese göre degısıklık gösterir farkındayım sadece merak ettim soruyorum )
Laydaren H12345 Yanlış platform 🙈 Sadece doğum kilosunu hatırlıyorum, hamileliğe dair tek bir kilo bile aklımda kalmamış. Sağlıklıysa gebeliğiniz hiç düşünmeyin ama kiloyu 🥰
H12345 Benkadinimdemiii yaa öylemi maşallah bebegıme ozaman 😅😀 Ne gereksiz ınsanlarsınız ya sohbet olsun dıye açmışım batan çıkan ne sana bacım İster 7-olur ister 20 çocuk benim değil mi
H12345 Laydaren sohbet olsun diye yazdım canım sağlıkla doğsun kilo alınır verilir 😅 Benımde ıkıncı bende unutmuşum 5yıl arayla ondan öğle yazdım bi
H12345 ppzeynep henüz ona baktırmadım canım öylesine sordum ya sağlıklı oluşunda az olur çok olur zamanla degısır
Benkadinimdemiii H12345 doğru düzgün konuşmayı öğren benim canımı sıkma boş beleş anne karnındaki bebeğin bile kilosuna kadar kıyaslamaya girmişsin burda sorsan sohbet amaçlı açtım dengesiz
Laydaren H12345 Olsun, insan bir heyecan yapıyor. Sormanız normal tabii. Ama burada herkes unutmuştur diye dedim. Yavrularınız sağlıkla büyüsün 😊
bikupakahvee H12345 notlarımdan baktım şuan kaydediyordum 26+1 de 893gr 35cm miş 🥹 39 haftalıkken 3,200 doğdu 50 cm 😊 sizinki haftasına göre iyi maşallah diyelim
ppzeynep Benkadinimdemiii Elazığlı mısınız? Boş beleşi orada duymuştum. Başka yerlerde de kullanılıyor mu merak ettim.
H12345 Benkadinimdemiii mesela sana sordum mu bunu bır düşün 😅 atıl kurt diyen oldu mu 😅 Doğru düzgün konuşmuyorum kızım sen kimsin ki burada kendine söz hakkı tanıdın İster doğmadan ıster ki doğduktan sonrada sorarım kılosunu ilgını cekmıyorsa defol git Senin kaprisini cekemem yazma benim duvarıma Senin gibi gereksiz birinin cevabına gerek duymuyorum hadi canimi ikile
H12345 Benkadinimdemiii sen git görümce takı postlarında gez 😅😅 en azından ben çocuğumu soruyorum senin gibi takı postlarını kovalamıyorum