FatmaMK Ağrı kesici şurup verdi sürmemiz için krem ve batikon verdi. Oğlum biraz hareketli yerde sürükli yuvarlanır ilk gün hiç bırakmadık yere ağrısı olur diye korktum ama 2nci gün serbest bıraktım çok şükür bi zararı olmadı. İlk gün bezini değiştirmek için bile yatırdığımda ağlama krizine giriyordu çok korkmuştu ama 2nci gün oda geçti çok şükür. Öyle pek bi ağrısı olmadı geceleri uykusunda inledi ilk 3 gün şimdi oda yok çok şükür dikişleri hala duruyor düşmedi ne zaman düşer onu bilmiyorum. Öyle işte. 😊