Kızım 5 aylık ben çok çok çok abartmışım 20 tane tulum almışım kızıma Temmuz ayının sonundan beri 🫣 Uşak’ta yaşıyorum geceleri ta o zamanlardan soğumaya başlamıştı havalar 🫣 6 takım, 6 zıbın, 1 kürk yelek, 1 kürk astronot tulum almışım.
Süslü püslü de elbise alıyorum arada (her ay en az 2 tane falan)
Aslında almasam da olurdu çünkü kızıma bebek mevlidi yaptım kızım 3 aylıkken 2 tane uyku tulumu ve bir dünya elbise, zıbın, takım, toka, çorap, tayt, ayakkabı vs. geldi ama insan dayanamayıp alıyor işte 😞