Merhaba hanımlar, bebişlerin kışlık alışverişleri tamam mı? Neler aldınız? Ben uyku tulumu, farklı kalınlıkta 6 tane takım, mont, ayakkabı, çorap&külotlu çorap aldım. Külotlu çorap hep inceler var daha kalınlar gelmemiş bulamadım hiçbir yerde, sonradan biraz daha alacağım, aldıklarım ince çünkü.
Ev ayakkabısı, alt&üst ayrı birkaç parça şey aldım. Sizler neler aldınız, unuttuklarım varsa ekleyeyim, fikir olsun birbirimize.