Zeynonunmomu bence endişelenecek bir durum değil. Biz de yeni girdik 3. Ayımıza. Ellerini ağzına sokma parmak emme hepsi var 😂 ben emzik de veriyorum ama o çok tercih etmiyor. Eli daha tatlıysa demek 😂🥰 dinlediğim bebek hemşireleri normal olduğunu, bebeğin duygularını böyle regüle edip kendilerini rahatlattığını söylüyordu. Elini ağzından çekmeye çalışmayın, bırakın canı çekiyorsa emsin ☺️