Tam 3.5 aylık oldu kızım ve 3.aya girdiğinden beri parmaklarını emiyor özellikle uykusu gelince ve uykuya dalmaya uğraşırken parmaklarını cork cork emiyor emzik tutmadı şimdiye kadar acaba emzik vermeli miyim parmağını emmeye alışırsa bide bırakması zor olur diyorlar ne yapmalıyım bu durum normal mi bu kadar parmak emmesi son 15 gündür iyice arttı yani