Hakaninannesi 1.5 saatte bir emziriyordum gece ışık açık uyuyorduk beyaz ışıkta. Ama bizimki ona rağmen geçmedi 4 gün ışığın altında yattı 5 gün de ilaç kullandık öylelikle 40 ı çıkmadan geçti. Gözleri sapsarı olmuştu.
rabia22 Deleltedmom_69 ben bebeğime saat kurup yarım saatte bir aldıkça tabi çokta zorlamadan emzirdim normalde doktor 2 saati geçirmeden emzir diyor ya hani zaten normali 1.5 saat falan ve ondan daha sık olarak ilk başta yarım saatte bir yaptım gece dahil kalkıp devam ettim kabul etmediğinde saatte bir emzirdim sonra geçti aldıkça sık sık emzirin derim emzirme süresi uzadıkça emmek istemiyorlar zaten sarılık uyku yapıyor biraz sabır gerektiriyor geçmiş olsun şimdiden 🤗
Deleltedmom_69 rabia22 tesekkur ederim 2 saate bir emziriyorum ama gercekden cok sabir gerektiren bi durum
msdlnmn Deleltedmom_69 zor uyandiriyodum altini aciyodum yada yuzunu hafif islatilmis bezle siliyodum uyaniyodu bende hemen emziriyodum
rabia22 Deleltedmom_69 2 saati geçirmemek gerek yani 2 saat zaten maksimum sınır gibi bi şey sarılık geçsin diye daha sık emzirmek gerekiyor ve evet sabır gerektiriyor biraz
Ylmazseda Her bebekde olur sakin üzülmeyin sabredin sadece bol bol emzirin rabbim şifalık versin InşALLAH
Sinif177 Mutlu_bebegimm hemşire de bana öyle dedi ama benim bebeğim durmuyor. 2 gün denedim ağlamaktan sesi kısıldı yavrumun. Bugün de sünnet oldu. Göğsümde uyuyor. Nasıl yemek rutini oturtacağım. Ya da kaç günde oturur. Sarılıkta var ondan da her ağladığında meme veriyorum 😟