Deleltedmom_69 yok yani 40 günü buldu. Senin bebeğin ne kadarlık? Bu arada yine de bi doktorun bakmasında fayda var tabi bizim doktorumuz karnına baktı çok yüksek olduğunu düşünmüyorum bol bol emzir dedi. Biz gözlerine bakınca bize yüksek gibi geliyordu ama doktor gözlerine bakarak karar verme, en son gözde bitecek zaten dedi