Balbebekimm canım bunlarda geçecek üzülme benim kızımda öyleydi sabah 7.30 8 kadar uyumuyordu sürekli ağlıyordu mızmızdı artık dwlirmek üzereydim uyuduğu zaman çok kıvranıyordu ıkınıyordu uykusunda gazında ötürü ve kaka yaparken zorlanıyordu doktor bana bigaiga verdi onu kullandıktan sonra daha da kötü oldu direk bıraktım kullanmayı daha sonra relactaz damla aldım her emzirme öncesi 6 damla veriyordum onu kullanmaya başladıktan sonra kızım rahat sindirimini yapıyor ve gazını rahat çıkarıyor ve mis gibi mışıl mışıl uyuyordu 🥰eczaneden al kullan dene faydasını göreceksin emin ol bu dediğim damla hazımsızlığa sindirimi ve gazını çıkartmaya yardımcı oluyor geçen gün bi annede post açmıştı onasa söyledim ve almış kullanmaya başlamış ve bebeği rahatladığın gazını ve uyuduğunu söyledi sanada tavsiyem al kullan canım 🙏🥹