Balbebekimm canım senin ve bebeğinin rahatı için emzirme aralarını açman lazım. Emziedikten sonra kalan sütünü sağdan bile idare eder. O tekrar emene kadar sağdığını vermiş olacaksın bidahaki emzirmede sütün her şekilde olur. En azından böyle böyle emzirme aralığın uzar. İlerisini düşünmen gerekiyor. Bir de belki gaz damlası işe yaramıyor olabilir. Bazı bebekler ters tepki veriyor. Oğlum çok ağlamıştı damla yüzünden kesmiştim ben de. Ordan örnek vereyim en basiti. Bebeğine kiraz çekirdekli kemer deneye bilirsin, ayakları için bebeğe göre sıcak su yapıp pet şişeyi ayağının altına koyabilirsin, kovanın içine bebeğin göbeğini geçecek şekilde sıcak su doldurup bebeğini içine oturtuyor gibi tut 5 dakika beklesin. Kriz anında banyo iyi gelir. Yağla masaj yapabilirsin. Sık uyanıyorsa yarim kundak da işini görebilir. Burun temizliğine, ağız içine kontrol ederek bakmayı ihmal etme. Burnunu açarsan uzun uyur. Soğuk buhar veren hava difüzörleri çok işine yarayacak, el tipi küçük mesh nebulizatör tarzı bi şey de işini görür rahatlatır. Ara sıra beyaz gürültü, ninni, dua da faydalı olur.