Anladım bazen ne yaparsak yapalım olmuyor gerçekten. Bize de ilk doğduğunda mama verdirmediler. Sezeryan oldum sütüm birkaç gün sonra geldi. O ara bebeğim beslenemediği için 4 gün hastanede yattık serum takıldı. Şimdi evde sizin dediğiniz gibi doymadığını düşündüğüm zamanlarda mamayla destekliyorum ama doktor demediği için içim pek rahat etmiyor. O yüzden sordum size de doktor mu söyledi diye.