Esrbruck evet ya çok pahalı istiyorlar işte sinir kldum yemin ederim bide ihtiyacım olmasa gerçekten almam yani uğraşmam düsmem peşine bu kadar kadın 0 1500 almış 2 el 1150 den satmaya çalışıyor nerde akıl nerde mantık 2. Elin mantığı zaten uygun fiyatlı olması yarı fiyata düşmesi ister çok kullanılsin ister kullanılmasın fark etmiyor paketini açtın mı 2. El olmuş oluyor valla o kadar gıcık oldum ki anlatamam