Benimde 20’lik dişim minicik çıkmıştı bir tarafı, gömülü dişti. Çıkarttım rahatlattım neler çektiğimi Allah bilir kulağımdan bogazima kadar vururdu ağrısı çekildi rahatladım sonradan ağrı falanda yaşamadım hiç. Bir an önce çıkartsınlar yoksa şimdi geçer ağrısı sonra yine başlar.