Dünden beri acayip bir ağrı ve şişlik vardı arka çenemde. Bu sabah uyandığım da çenemde beze, diş etim dağ gibi olmuştu ve kulağımda ağrı vardı su içerken bile gözlerim doldu ağrıdan, sızıdan.
Dişçiye gittim 20lik olabilir çene yapın küçük çıkaramıyor olabilirsin iltihapta yapmış dedi ilaç verdi pazartesi veya salı günü de çene röntgeni çekecek.
Ama dilim değse bile aklım çıkıyor kulağım zaten ağrıyor.

Bu ilaçlara ek beni ne rahatlatır? Öneri, tavsiye ne varsa üstüme atın lütfen😢
Kahve dışında bugün hiç bir şey yiyip içemedim.
Biz böyle kıvranıp hemen dişçiye giderken bebişkolarımız diş çıkarırken neler yaşıyorlar…😣