cansuyagmur Bebekimmm Anladım Belki bir Psikologla falan görüşseniz daha mı iyi olur bilmiyorum ama bir şeyiniz olduğunu sanmıyorum Yani ben de kan yaptığımda değerler referanslardan ya biraz düşük ya biraz yğksek oluyor Onda bir sıkıntı yok ki
Bebekimmm cansuyagmur bugün kan verdiğim için sonuçların çıktığını zannetim bunlar Mart aynininmis hamileyken vermiştim 7 ay önce o yüzden bazı değerler hamileyken referans dışı oluyomus öyle yaziyo nette
Duyulurum Bebekimmm olabilir hamilelikte değerler farklılaşıyor, bir de sonuçlarınız çıkınca kendiniz yorumlamayın direkt doktora gösterin bence