balcicegin_annesi bende doğduğundan beri hipp kullanıyordum pahalı diye değiştireyim dedim bebelac aldım 6 aylık felan dı acayip gaz yaptı kutuyu çöpe attım tekrar hipp aldım 1.2 ay daha hipp kullandım sonra aptamil deneyeyim dedim hippe göre daha uygun fiyatı aptamil de sıkıntı olmadı 13 aylık hala aptamil kullanıyorum