Cnprtk taşınma süremiz oldu kısa zaman içerisinde kızımda o ara maması bitti geceydi marketler kapalı eczanelerdede 4 numara yoktu sadece bir yerde bebelac gold 4 buldu getirdi . Normalde kızım aptamili gece 220 hazırlardım içerdi ama 30 Cc kadar da yarım bırakırdı ama bebelac bitene bitene kadar hiç ziyan etmedi paket bitti ben yine aptamil aldım ama tabi aklım orda kaldı acaba daha mı çok sevdi . Bide kızım da sürekli sancı olurdu ondan dolayı da bebelac ı düşünmek istedim hani