Minmini Deletedmom_220 insan hiç derin uyuyamıyor da sizinki biraz fazla dediğiniz gibi siz dinlenemezseniz gündüzler hiiç geçmez biraz kafanızda çözmeye çalışın kendinize güveninn aranızdaki bağa güveninn🙏
Deletedmom_220 Minmini 🌸🌸 uykuya dalmak, doğa üstü muhteşem bir şeymiş. Bı sıra da hafif uykuyu keşfettim. Hâlâ dünyadasın. Çevrende olup biteni görüyor ve duyuyorsun ama tepki vermiyor yada veremiyorsun. O bile dnlendiriyor
Deletedmom_220 suheyla92 tabi o sırada bebek ağlar ve başında ben olurum 🤣 baba uyudu Bebek’e yerine. Gaz problemimiz var