Kızlar bebeğim artık 4 saat kadar kesintisiz uyuyor. Ikınma harici. Gece çok ıkınıyor gazı var. Uykum cocukluğumdan beri çok hassas. Nefes alışverişini bile duyuyorum. 3 ay olduk. 3 aydır gece uyuyamazsam eğer, gündüz hiç uyuyamıyorum. Gündüz uyumam için çok müsade ettiler ama yok. Kafayı yicem. Bebeğimin her tıkına uyanıyorum. Eşimde öyle bir sorun yok.
İlaç alayım mı? Pasifloran varmış sakinleştirip uyutuyormuş. Bebeğim uyurken, uyumayı bende çok istiyorum. Ama olmuyor. Bi ara uykusuzluktan saçımı başımı yolacak hale geldim. Dalamıyorum arkadaş