zeynep0724
susey Hayır hayır ben bıraktım bi 3 4 gün önce bebeğim tekrar gazlandı yani her bebeğin gazı 3 ayda bitecek diye bir kaide yok ayrıca alıştırmak değil ki o sadece birikmiş gazı rahatlatıyor bağırsakları geliştikçe kendileri çıkarmaya başlayacak zaten siz hiç kafanıza takmayın dediğim şekilde uygulayın çok faydasını göreceksiniz