gzplt ya bi de bi tanıdıkla konuşuyordum onunda aynı şekilde oğlu sizinle hemen hemen aynı aylarda. Ben günde 3-4 defa veriyorum gaz damlasını deyince dedi sen damlaya alıştırmışsın öyle olmaz yanlış yapmışsın, bende doktorun 4 defa verebilirsin demesiyle o şekilde yaptım yani kendimi kötü hissetmiştim halbuki sizde aynı şekilde vermişsiniz ben yanlış değilim değil mi ya