balim35 Merhaba canım sarılık geçirdiği dönemde Anne sütü de alamadığı için fazlaca mama yedi bir şekilde oturtturmak zorundaydık Allaha şükür Zor oldu ama oturttuk.
60 cc yerse 2 saatte kalkıyor 90 yerse 3-3,5 saat arası Dışarıda veya da arabanın içerisinde ise 4 saati buluyor Ama 90 yetmeyip 120 ile Besledigim de oluyor doktor bilgisi dahilinde.
Şu an gündüzleri 90 veriyorum Kolik bir bebek olduğu için akşam ağlamayı tercih ediyor bu yüzden akşamki mamalarını Yani saat 6:00’dan sonraki mamalarını 120 cc veriyorum
Altıdan sonra bazen 120 cc içmesine rağmen üç 3,5 saatte uyanıyor En son ki gece mamasını 12 ila 1 arasına ayarlamaya Çalışıyorum Zaten 4 saatte kalkmış dahi olsa 12’de yerse dörtte Bir de yerse beşte kalkıyor Biraz zor oluyor İlk başlarda ama tavsiye ederim