aselmihsim çığlık atıyor sürekli yani bir şey istediği zaman mesela yemek yerken ikizine verdiğim zaman bağırıyor hep kendi yemek hep onunla ilgilenmemizi bekliyo yani bi nevi hep ben tavrında bi çocuk olmuştu
Ay bu bi belirti mi bu da öyle hep mızmız hep onunla ilgilenilsin istediği olmayınca kıyameti koparır en ufak şeyde. Doktor da bunu belirti arasında saymış mıydı